Biuro tłumaczeń w Rzeszowie: 'PATRYKCUZYTEK.COM'

Zobacz jak działam teraz, ta strona ma już 6 lat!!! ;)

poniedziałek, 7 listopada 2011

Spowiedź przed samym sobą.

Dnia 16.10.2010r postanowiłem, że napiszę książkę/poradnik/dziennik o tym, jak osiągnąć
sukces. 
Dałem sobie rok na jej napisanie.
Pierwszym zagadnieniem spowiedzi jest czas, który miał być ograniczeniem i motywacją do napisania książki. Wszystko potoczyło się jak się potoczyło. Jak widać, dzisiaj jest już 07.11.2011, a książka nie jest w pełni napisana. Może więcej nic nie dodam w tym temacie poza tym, że nie uważam tego za porażkę. Potrzebowałem i potrzebuję więcej czasu, aby uporać się ze sobą.

"Milion za książkę"
Rezygnuję z tego projektu. I również nie uważam tego za porażkę. Nie tędy droga, myślę. Nie rozwijam tego również dalej, jeżeli ktoś chciałby porozmawiać o tym, bardzo gorąco zapraszam. W ogóle, jeżeli ktoś chciałby o czymkolwiek porozmawiać, zawsze jestem skory do rozmowy.


"Wspierają mnie"
Usunąłem ten element ze strony. Miałem już prawie 50 osób, które mnie wspierały, lecz myślę, że większość z nich nawet nie pamiętała, że zgadzała się na wsparcie duchowe jakiegoś projektu.


Co planuję na teraz?

Dokończyć pisanie i wydać książkę. Ważne teraz dla mnie jest tylko to, aby książka okazała się komuś pomocna. Tak jak mi.


Pozdrawiam bardzo gorąco,
Patryk

2 komentarze:

  1. Ponosi porażkę tylko ten, kto nie próbuje.
    Ty dzięki tej książce poukładałeś swoje myśli w logiczny sposób i jest to Twój sukces, z czasem może okazać się większy niż względy materialne, ponieważ jak wycenić zdobyte doświadczenie, zdobytą wiedzę?
    Pozdrawiam i dopinguje w dalszym ciągu.

    Dawid O

    OdpowiedzUsuń