Biuro tłumaczeń w Rzeszowie: 'PATRYKCUZYTEK.COM'

Zobacz jak działam teraz, ta strona ma już 6 lat!!! ;)

niedziela, 6 marca 2011

Jak to jest być kimś wielkim?

Nie ważne, że jestem sobą, chcę być kimś!

Ile razy byłeś "kimś" w swoich marzeniach? Znany aktor, super sportowiec, piosenkarz o niespotykanym głosie... Ile takich postaci podkładałeś za siebie? Pewnie dużo, jak każdy. Ja też nie raz byłem wielkim biznesmenem, królem parkietu itp. Nadszedł jednak taki dzień, kiedy zrozumiałem, że nie muszę być "kimś", aby być wielkim. Muszę po prostu być sobą.

Odwaga bycia sobą...

"Wielcy" ludzie niczym nie różnią się od nas. Są zbudowani tak jak my. Są, tak jak my, tylko ludźmi. Różni ich, od nas, to, że potrafią robić takie rzeczy, które normalnym ludziom się nie śnią. Potrafią być sobą i kierować się tym, co im serce dyktuje, a nie naśladować kogoś innego. 

Większości nie wystarcza odwagi, aby być sobą... Cóż to za paradoks, wyobrażamy sobie, że chcielibyśmy to i to, być tym i tym, a nie zauważamy jak dużo sami znaczymy. Jak dużo możemy zrobić, aby stać się takimi, jakimi chcemy. No ale to chyba taka nasza już mentalność narodowa.
Zanim zechcesz być takim, jak ten gość w telewizji, zajrzyj w głąb siebie i zobacz, co tam odnajdziesz...

2 komentarze:

  1. Masz rację. Najważniejsze to uświadomić sobie ile jesteśmy wart i zdobyć się na odwagę bycia sobą :) Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń