Biuro tłumaczeń w Rzeszowie: 'PATRYKCUZYTEK.COM'

Zobacz jak działam teraz, ta strona ma już 6 lat!!! ;)

wtorek, 19 października 2010

Rozdział I. Mów mniej, Rób więcej.

 Pierwsza zasada znad mojego łóżka.

 Mów mniej. Rób więcej. To pierwsza zasada, która zawisła nad moim łóżkiem. Pierwsza z tych, które zawładnęły moim życiem i zaczęły go zmieniać. Jest to tytuł pierwszego rozdziału. I dalej, kolejne zasady będą nazywać kolejne rozdziały, aż do rozdziału X.

Dodałem co nieco do wstępu i zacząłem rozdział I. Długa droga przede mną. Jednak wierzę, że sobie poradzę. Czasami pojawiają się wątpliwości, ale mój umysł nastawił się już na zwycięstwo, więc tak szybko jak się pojawiają, tak szybko znikają. Osiągnę swój cel i pokażę młodym ludziom i nie tylko, że można, że pragnienie sukcesu, wsparte odpowiednim nastawieniem i planem daje rezultaty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz