Biuro tłumaczeń w Rzeszowie: 'PATRYKCUZYTEK.COM'

Zobacz jak działam teraz, ta strona ma już 6 lat!!! ;)

sobota, 16 października 2010

Dlaczego i po co?

Na początku wytłumaczę się, dlaczego i po co założyłem tego bloga.

Długo szukałem siebie, mojego własnego ja. Pewnie jak każdy młody człowiek zastanawiałem się nad sensem wszystkiego co mnie otacza. Strasznie dużo rozmyślałem. Chciałem poznać siebie, przynajmniej trochę. Bo we wszystkim trzeba zaczynać od poznania siebie, swojego celu i misji życiowej. Bez tego nie można w życiu dokonać czegoś owocnego. Po prostu się jest i nic dobrego z tego nie można wynieść. Moja głowa niejednokrotnie przeżywała trzęsienie ziemi czy wybuch wulkaniczny. Jednak nadszedł czas kiedy moje myśli powoli się stabilizowały. Można powiedzieć, że ożywałem na nowo. Dowiedziałem się czego chcę od siebie, od życia. Ogromny wpływ na moją przemianę miało uświadomienie sobie, że są na świecie osoby, które odniosły sukces! Które dzielą się tym, co pomogło im to osiągnąć. Czytałem różne książki na temat sukcesu życiowego, sukcesu i niezależności finansowej. Świadomość tego, że ja także pragnę coś w życiu osiągnąć, towarzyszyła mi już od dawna. Zanim zdałem sobie sprawę o istnieniu tych ludzi. Zanim poznałem także porady tych ludzi, sam uświadomiłem sobie, jakimi zasadami powinienem się kierować, aby osiągnąć cokolwiek w życiu. I w pewnym momencie przyszło mi coś do głowy. A może by sprawdzić te wszystkie porady ludzi którzy odnieśli sukces, wykorzystać swoje i napisać poradnik, który stanie się moją autorską drogą do sukcesu, który nie tylko mi, ale także innym da szansę na własny sukces (życiowy, czy finansowy), na całe pasmo sukcesów. Bo jeden sukces niesie za sobą następne. Pozwala inaczej spojrzeć na świat i daje możliwość odnoszenia już tylko sukcesów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz