Biuro tłumaczeń w Rzeszowie: 'PATRYKCUZYTEK.COM'

Zobacz jak działam teraz, ta strona ma już 6 lat!!! ;)

sobota, 12 lutego 2011

"Mój i Twój Sukces" a "Milion za książkę"

"Mój i Twój Sukces" a "Milion za książkę" 

Zrozumiałem, że te dwa projekty muszą powstać w kolejności chronologicznej. 

Nie wiem co sobie myślałem. W sumie to może nic nie myślałem, bo i tak nie wiedziałem dokładnie jak to zorganizować. No ale teraz już wiem. Pierwsze napiszę książkę, a dopiero później zadecyduje o formie reklamy w niej, ponieważ od razu mówię, że nie rezygnuję z drugiego projektu.

Jeżeli robiłbym dwa projekty na raz...

Wtedy, obydwa straciłyby na wartości oraz dużo trudniej byłoby mi je wykonać. Także, plany na najbliższe kilka miesięcy to:


-ulepszyć i dokończyć książkę (zgodnie z moim założeniem musi to być przed 16.10.2011r.);
-szukać ciągle osób, dla których mój projekt jest czymś sensownym, czyli tych, którzy mnie "wspierają";
-szerzej propagować projekt;

A później biorę się za reklamę, ponieważ wiem, że jeżeli ten projekt wypali, to o książce dowie się dużo więcej osób...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz