Biuro tłumaczeń w Rzeszowie: 'PATRYKCUZYTEK.COM'

Zobacz jak działam teraz, ta strona ma już 6 lat!!! ;)

wtorek, 30 listopada 2010

Rozdiał IV. Nie marnuj swojego cennego czasu.

Nie marnuj swojego cennego czasu.

Ta zasada przewleka się przez większość poradników typu „Jak osiągnąć sukces?”. I całkiem nie bez powodu. Pomyśl, co masz w życiu takiego, co nigdy nie wróci? Co jest najcenniejsze? Tak jest. Czas. Nic tak nie wywołuje frustracji i niezadowolenia z życia jak poczucie zmarnowanego czasu. Lecz może lepiej byłoby powiedzieć: zmarnowanego daru. Tak jest. Daru. Bo czas jest darem, który jest najczęściej marnotrawiony. I często dzieje się to bezwiednie...

Mi też się zdarza!

Znalazłem trochę czasu na zaczęcie kolejnego rozdziału. Muszę się przyznać, że mnie także zdarza się tracić czas na "głupoty", staram się jednak cały czas poprawiać i postępować wg wytyczonych zasad.

1 komentarz:

  1. Wiesz co... ? Tak sobie "studiuję" trochę tą notatkę twoją i dochodzę do konkluzji, że owszem po części się zgadzam- to znaczy : czas jest darem, ale tylko wtedy gdy go nie mierzymy. Kiedy nie ma zegarków nie ma stoperów i żadnych poganiających nas "cieniów na chodniku. " Czas, ten z zegarka nieco ogranicza. Autopsja; ucząc się bez zegarka na dłoni, na wyświetlaczu w telefonie czy zegara ściennego dużo lepiej i efektywniej "łapię wiedzę". O niebiosa- ile milej spędzam czas z przyjaciółmi kiedy nikt nie zna godziny! Czas- cud, ale taki który staje się tłem a nie śrubą, którą stale Ktoś Gdzieś w zaświatach podkręca.
    Pozdrawiam. Kinga K.

    OdpowiedzUsuń